tisdag 14 februari 2012

Hjärtans dag.

Alla Hjärtans Dag.

Det värker nog extra i vissa hjärtan en dag som denna.
Tänk- för de som förlorat sin älskade, måste ju denna dag kännas som ett hån!

Tänker på de som förlorat sina barn.
Eller sina föräldrar.

En extra kram till Er.





Jösses vilken dag!!!

Min dag började med att jag skar mig i tummen..
Skulle skära en baguett med en av de nya vrålvassa knivarna, och slant..
Skakade av smärta.
Och jag som tuppar av när jag ser mitt eget blod, kastade mig i soffan med en blöt handduk om tummen. Älskade Smilla plåstrade om mig, och hon var ju bara hur söt som helst..

Där låg jag med benen högt, och tänkte shit..hur blir detta?

Maken ringer och talar om att han tänkte skjutsa till skolan idag. Det var lägligt.
Jag åkte ner till vårdcentralen & blev tejpad, och fick förband.



Väl hemma och när jag inte såg skiten mådde jag bättre.
En promenix med hunden, och en raggardusch innan Annacarin hämtade upp mig.

Vi åkte iväg och shoppade lite..

Jag köpte med mig presenter till de andra här hemma..
Smilla fick en skinnpaj..en liknande sådan som jag har..i mc-stuk.
Och pojkarna fick en varsin tröja.
Av maken & barnen fick jag en utav Escadas nya parfymer. Mums, luktar godis :)




Men iaf, idag..gjorde jag VÄRSTA KAPET.
En grej som kostat 800:- som jag kollat på förut.. var nedsatt till 300:- endast idag.
Lyckorus i hela kroppen!!
I'll show you later, alligator.




Bjuder på en härlig utväxt..
Hur ska jag göra?
Slinga?
Färga brunt?


Thumbs up!

I AM YOURS TO KEEP




2 kommentarer:

  1. usch stackars dig! men tur att det gick bra:) det är ju inne med "ombre" alltså att ha en lång utväxt, och jag tycker faktiskt det är snyggt :D

    http://www.google.se/imgres?q=rebecca+och+fiona+jane+doe&hl=sv&gbv=2&biw=1280&bih=856&tbm=isch&tbnid=K7so3i4mKdcFlM:&imgrefurl=http://auspop.blogspot.com/2011/11/rebecca-fiona-jane-doe.html&docid=7-i31bg8yM0pzM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-Pa2a4th2RLE/TrnZ9C8a50I/AAAAAAAAPB0/oi1JhiBeXBo/s1600/Rebecca%25252BAnd%25252BFiona.jpg&w=960&h=960&ei=LVg7T5rzJMvZ4QTBk832Cg&zoom=1&iact=hc&vpx=405&vpy=147&dur=2342&hovh=225&hovw=225&tx=149&ty=96&sig=100315052202603023187&page=1&tbnh=154&tbnw=154&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:1,s:0

    Puss hoppas du hade en fin dag igår ändå! <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det är bättre med fingret.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.