torsdag 16 februari 2012

Mitt kap!


Här har ni mitt kap.

Ett helt underbart antilop-huvud.
För jag antar att det är en antilop..

Ja hursom helst, så har jag suktat efter detta förut, men fått snålkramp.

Now he's mine!





Redan torsdag!

Idag har jag hunnit med en hel del..
Jag har städat hela huset, förutom Hampes hall.
Tänkte vi skulle hjälpas åt med det han & jag..

Jag har tvättat lite, och gått en PW på 7 km.

Behövs verkligen kan jag säga.
Jag har inte gått på ett par veckor, och börja "lagt ut" och det stör mig.


Imorgon slutar jag tidigt, och hoppas på att komma ut då med.





Dagens Me.
Nya gröna byxor, som jag älskade från första stund.

Och min älskade jeansjacka, som jag mer eller mindre bor i.
Mammas gamla örhängen från tidigt 90 tal hänger i öronen idag.

Oj, måste dra.
Börjar jobba om 25 min!



Hoppas ni får en härlig dag.




3 kommentarer:

  1. åh, snygg i grönt!!

    sv: haha ja eller hur, börja spara;) åhh, nice!! sitter dom bra? haha ja, bara att köra, då lär man sig gå i dom :D PUSS!

    SvaraRadera
  2. Bara älskar antilop huvudet!!! Vill sååå gärna ha ett =))
    Grymt snygg du är kvinna!! Och dessutom passar i gröna byxor, inte alla som lyckas med det
    Åhh tack snälla, ser du någon som rullar in på cafèt är det nog jag hihi =)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  3. Urläckert antilop huvud vad får du allt ifrån ????!!!! Bara älskar brallerna snygg färg fits you!!!!
    Puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.