torsdag 9 februari 2012

Leather pillow!

Tjing!!


Vilken tokbra dag jag haft idag!
Ledig dag mitt i veckan är aldrig fel :)
Nu har jag jobbhelg framför mig.

Efter att barnen gått till skolan, så tog jag tag i lite saker..mös här med lite kaffe & soft musik.
Jag dammsög och torkade golv, piffade i sovrummet. Nya kuddar får med sig en hel del.
Iallafall för mig.

Efter det vart det en snabbis till jobbet, hälsade på de andra och sen gick Hanna & jag till Röda Korset en sväng. Hittade 2 grejer. Visar en annan dag.
Efter det cyklade jag hem till Tina, mötte Smilla på vägen, och där fick vi mellis & jag och Tina pratade ikapp!!

Efter det for jag hem & fixade mat snabbt innan Hampe skulle på träning.
Och sen kom Tina och hämtade mig & Smilla, för då vankades House of Lola party hemma hos Annacarin. Mycket fina kläder var det, men jag köpte bara en top till Smilla.
Hon valde den själv, och då är det bara att öppna lädret, för det är inte ofta hon hittar saker.
Kräsnare tjej får man leta efter!!

Jag velade & velade om 2 kavajer, vet inte hur jag ska göra.
Vill ha båda, men har en kundkorg på Nelly ligger..som jag har tänkt klicka hem.
Man kan ju inte handla allt. Har sett stövlar med, och en ny Molly blus. OCH nya Grandmas coaten..
Ujujuj..det går bara inte. Jag måste v ä l j a .

Har aldrig var speciellt bra på det.


Sovrummet vart iallafall skitbra :)

Nu känns det som att jag fått det DET i sovrummet.
Jag, till skillnad från alla andra vill ha en stram, clean, kall känsla i sovrummet.

Kuddmani som man har, så vart jag ÖVERLYCKLIG när jag hittade den slitna skinnkudden på Kuriosaboden häromdagen.
Mönstret på kanterna, och på baksidan är lite "inka/kelim/bohemian" mönstrat..och helt rätt just nu.
Jag älskar att skinnet är slitet!!!

De svartvita har jag fått av Sanna när jag fyllde år.
Herregud, hur snällt är inte det..att hon sytt dem åt mig!!
Den vita med svart text är från Dollarstore.
Den svarta är från Ellos, som jag pimpat med nitar.
Den minsta söta med hjärtat, har Hampe sytt till mig.

Och bollen som ligger ihopkurad är vår Mollebolle.
Svart hund på vitt överkast är väl inte det ultimata.. Men eftersom jag praktiskt taget BOR i tvättstugan så..




Två nya helt underbara pallar som sängbord.



Bara zeebraskinnet på golvet som fattas, eller hur älskling?


Nehäpp..dags att tvätta av sig fejset & krypa till kojs strax.
Känns som om jag har grus i ögonen.



If You're going to be two-faced, at least make one of them pretty..








2 kommentarer:

  1. Annacarin12/2/12

    Å jag som kastade ett sånt skinn :(

    SvaraRadera
  2. HAR DU KASTAT ETT ZEEBRASKINN??!!!
    Du är totalt galen :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.