torsdag 2 februari 2012

Februari!



True love does not come by finding the perfect person,
but by learning to see an imperfect person perfectly..




Då har vi kommit in i februari. Vi går mot varmare, ljusare tider.
Jag längtar verkligen efter våren nu. Och häromdagen när jag var ute o gick med Molle så slog det mig, att VI ÄR SNART DÄR!!!!

Förra året på påsken, satt jag ute mot husväggen & solade näsan..


Igår var jag ledig.
Och jag träffade Frida & Annacarin. Lunch på thai, fika på jobbet.
Mätt som en val.
Och supertrevligt!

Shoppade världens snyggaste blus på stan med. Först tänkte jag skippa den, för jag behöver ju faktiskt inte handla JÄMT. Men sen fick jag en ring av Sanna förstår ni, och den var helt outstanding.
I läder, vilket tilltalar mig enormt. Och på blusen var det kanter som såg ut som läder, och de gifte sig bra med varandra. Ringen & blusen.

Ja en bra dag helt enkelt.

På kvällen gick vi ut och gick maken o jag..
Blev 9.4 km.
Nya appen (tack frida) funkar ju!
Hur skoj som helst..
Men jag glömde skriva in min vikt, så jag vet inte om kaloriförbränningen stämmer.
Men semlan försvann nog ;)


Nu blir det en promenix.
Sen blir det hem att plocka med ren tvätt before work.



Häromdagen bakade vi, Smilla & jag.
Hon gjorde muffins- helt själv, och jag gjorde ananaspaj.
Bland det godaste som finns tycker jag.





Och mamma fick sin jeansjacka fixad med :)
Hon vart inspirerad, och den kommer passa dunderbra ihop med alla romantiska klänningarna hon har.

Jag och Lena Ph ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.