fredag 10 februari 2012

Indianstyle

Like a feather you fall, but the wind is too hard...




Vill gå omkring i långa klänningar, fjädrar & sandaler på fötterna. NU!!!
Kombinerat med jeansjacka, och busigt hår. Ni vet när man får en bild i huvudet hur man kommer se ut!..sen att man inte är fullt så snygg som man tänkt sig i huvudet, är en annan sak.
Jag fullkomligt älskar indianmodet, bohemstilen just nu..och jag förknippar det med sommar.

Inte långt kvar nu :)


Har jag sagt att jag har världens bästa Hanna på jobbet?

Häromdagen när hon kom, hade hon med sig 2 urfina fjäderhalsband.
Ett till mig, och ett till mamma.
ÄLSKAR'T!!!!





Tack fina Du.




Om jag struntade i alla småköp en månad, skulle jag kunna köpa denna väska.
På riktigt, kan jag nog inte leva utan den!!
PÅ RIKTIGT!!!

Perfekt sommarväska..Jag tycker nog att 1.500 :- är aningen saftigt.

MEN JAG VILL HA!!!!!



Jamen ni ser ju själva. PERFEKTION!


Baby- vi skiter i zeebra-skinnnet.







3 kommentarer:

  1. Anonym10/2/12

    Babe tror att skinnet är aningen coolare än den där slaktade indianskruden ;)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha - kännner igen din känsla av att inte kunna överleva utan just den väskan, skålen eller vad det nu må vara?
    Hoppas du lyckas köpa väskan, för vem vill inte känna vårkänslor!????

    Lycka till säger Loo!

    SvaraRadera
  3. Anonym12/2/12

    Älskade Gumman <3

    Allt det där är bara du liksom...Det passar dig perfekt...

    Puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.