onsdag 29 februari 2012

Lite "dagens"..

BLIR GALEN!

Har försökt mig på det här med att blogga från telefonen- och det funkar bra.
MEN jag får inte in bilder.
Jag har laddat hem den där appen för att kunna det. Har betalat för det.
Men när jag ska infoga en bild, då jag håller på att blogga från telefonen, och det ser ut som på datorn så kommer jag inte in i galleriet..

Har googlat och då stod det att det enda som behövs är den där appen jag har..

Vid ett tillfälle fick jag fram någonstans- hittar inte dit nu- att man kunde ta bilden och använda den direkt. Inte välja bland galleriet alltså..
Men vad 17 gubbar, det kanske behövs ett par hundra kort innan man blir nöjd.

Ne, jag måste knata in på någon telefonbutik och fråga hur fasen man gör. För jag sliter snart mitt hår.





Rensade telefonen idag, och därav alla "gamla dagens"..
Jag själv ÄLSKAR att spana in andras :)


Odd Molly klänning.
Sjal Ester Elenora.


Spetstop Lindex.
Odd Molly kofta.
Leggings Vila.

Ormtopp H&M
Jeans Crocker.
Lång svart kofta Gina T.
Bootsen, mina äääälsklingar är från Scorett


Tisha POPS.
Kavaj H&M
Leggings H&M



Nattlinne, som jag har som underklänning H&M
Kofta Odd Molly.
..och tänka sig att jag trivs i mitt "lockiga" hår nu..
Så skönt att slippa platta det jämt.





MARS MÅNAD!!!!

Nu går vi mot varmare tider!
Är helt underbart att solen värmer..
Satt utanför jobbet en stund & tog "frisk luft" och herregud vilka minnen.
Sommarminnen. När alla går till och från Ågården..och när våran bakdörr är öppen..alla ljud.
När man hör musik..när man kan ta en kall där bak efter stängning..
När man springer benen efter sig för att hinna med all disk..
Glassen. Uteserveringen- som man svär om varje morgon, och varje kväll..hihi.


Gud vad jag längtar efter sommaren!!!
Men först våren.
Det där första..ni vet..skinnpajen, converse & solglajjor..




Nu ska jag luta mig tillbaka här med Smilla..
Vi tittar lite på tv..någon film på Disney Channel.
Sen när hon lagt sig, slår jag över till Big Brother- har missat det i två dagar nu..har somnat :)

Igår var vi på Gustavsviks badhus hela långa dagen, så vi allihopa var helt färdiga när vi kom hem!
Somnade som sillar.

Känner jag mig rätt, så gör jag nog det ikväll med..är sjukt trött. V e r k l i g e n  trött!!
Har vart lite off idag med och haft huvudvärk..
Tror det är mens på g- för lite vresig har jag också vart :(





Ny dag imorgon.
Carpe that fucking diem.















4 kommentarer:

  1. du är så snygg!!

    SvaraRadera
  2. Jimboboy1/3/12

    Mmm! En skönhet klär verkligen i allt!

    SvaraRadera
  3. Du är bara sååå snygg klär då i ALLT !!! Påminner om kavajen ;) VILL SE !!! Hihi
    Puss

    SvaraRadera
  4. ja jag huttrade bra länge alltså! åh vilket mys du fick då :) jag fick göra frukost själv jag.. haha.

    skönt med lite "solning", det blev ju jättefint väder till slut!

    du jag har städat alla rum utom vardagsrummet.. tänkte att min karl ska få vara med och hjälpa till lite ;-) hehe, många kramar!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.