söndag 14 november 2010

Skull



Med pompa & ståt!


Måste bara kika in en snabbis!!

Det var ju tydligen min tur att fylla år igår..
32 år närmare bestämt..låter GAMMALT i know.

På morgonen väcktes jag av gullig sång & paket :)
Sen låg hela familjen & mös ett tag..det är det bästa!!!
Sen åt vi god frulle läänge med tända ljus..
Jag fick bla...

SNYGGASTE döskallen från Kosta Boda!
Trodde inte att han hört min önskelista ;)
Men det hade han..hmm jag tjatar väl inte?

När jag såg dessa döskallar i en tidning vart jag förälskad.
- såg att de hade dem på Idol med :)

Så kommer ett till fiiiiiint paket till mig snart..från Holland!





Ne fy tusan så trött jag är nu!




6 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Låter som du hade en toppenfödelsedag!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Dödskallen ser fin ut, men själv skulle jag inte våga ha, blir lite rädd. hihi.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Wow hur läcker som helst...cooool!!
    Spännande med paket från Holland VAD????

    och när ska vi hinna ses med dinner hos oss då ???

    Kram puss

    SvaraRadera
  4. Tina hjärtat!!!
    Säg en helg så kommer vi på rot!
    Det var en plansch som kom från Holland- den kom idag..
    PUSS. Skriver på FB ikväll :)

    SvaraRadera
  5. Tufft med döskallen, annorlunda och snyggt =) Har aldrig sett dem.
    Kram Fia

    SvaraRadera
  6. Åååh, en spöskalle, då skulle Berra bli riktigt avundsjuk. :-) Att det ska vara så himmelsens svårt att träffas :-( Pusssss

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.