tisdag 9 november 2010

Nej se det snöar!


Dra på trisse vilket yrväder!!
Här har vi snö & blåst!
Känns inte alls kul, då jag är en vinterhatare...




Idag ska de andra jag bor med ha en riktig inne-mysar-dag då ett efterlängtat & förhandsbokat spel landar i brevlådan. En mycket, mycket viktig dag alltså :)
Själv får jag roa mig med något annat..hade tänkt måla en tavelram samt några bokstäver.
Funderar på att ta ner hyllan ovanför sängen..och göra en tavelvägg där..

Som sagt..jag snöar in på saker.



                                                                      

Hoppas ni får en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Hatar vintern jag med.
    Trivs bättre med sol och varmt.
    Med snön kommer bara en massa elände...=(

    HA det bra!
    fija

    SvaraRadera
  2. Mysigt med en innedag när det är busväder ute.
    Här har vi strålande sol och +25°... :-)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  3. Hejsan, håller med dig.snön är fin att titta på men.. jag är så frusen av mig... vill ha värme.. Här ska vi ha pysseldag i dag ha det gott /kramar Therese

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag kan tycka vintern är fin om det är några minusgrader och sol, men gråmulet och slask, nej tack.

    Tavelvägg vill jag också ha, men jag kommer aldrig dit.

    ha en trevligt dag//Anna

    SvaraRadera
  5. Hej ja de är fint ute men ne inte redan tack. De kommer vara alldeles för lång vinter iaf. Tänk om jag fick bestämma. Då skulle de vara snö över jul och nyår sen kan de väl räcka, å så lite när barnen har sportlov.

    Ja vi har också innedag, massa fix o trix här, fniss. Bilder kommer :)
    Ska också ta o fixa en tavelvägg, måste bara ut o handla ramar :(

    Ha de bäst. Kram Camilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.