måndag 22 november 2010

Ny familjemedlem :)



Söt.


Igår åkte jag & maken & tittade på en kattunge.
Vi var och handlade kattmat & kattsand  u t i f a l l  vi skulle köpa honom..
Och pengar hade vi med oss..


Barnen visste inget :)
Nu ligger han & sover på sin favvoplats..uppe på soffan.
Hunden ligger framför brasan.
Det funkar faktiskt jättebra.

Jag har samma känsla som när man har en bebbe..jag kan inte slita mig.
Kan sitta och titta på honom i timmar..



Idag börjar jag sent.
Det är jag som stänger..det tycker jag är skönt.
Faktiskt så är båda barnen hemma idag.. Hampe hade feber igår kväll & huvudvärk.
Smilla vaknade med huvudvärk..precis som jag brukar göra när det snöar..

Nu ska jag göra liiiite nytta..och så ska jag fortsätta läsa "Varför gråter inte Emma".
Den tragiska händelsen om Max & Saga som skakade om hela vår lilla stad.
- Glömmer aldrig den kvällen..när ambulansen åkte förbi vårt hus & in på deras gata..
Poliser med ficklampor..nyheterna på tv.

Alla frågor efteråt.

Tänk att livet är så orättvist.

2 kommentarer:

  1. Hej där nu blev man överraskad minsann!!!

    Ja han va ju söt, antar att flera kort kommer. Det blir ju det sättet jag får titta på honom, super allergisk som ja är :(

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kise!
    Djur höjer verkligen allt. Jag har varit inne på att skaffa något husdjur så vi får se vad som händer framöver :)

    Kram Marie

    ps. jag tycker också att Kosta Bodas dödskallar är hur läckra som helst. Skräckromantik när den är som bäst :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.