måndag 8 november 2010

Liten.




Liten hand.
Hur rart är inte det?





Blä för måndagar!
Vet att många känner så..
Fast idag börjar jag sent, och det är skööönt :)



Långt kvar till helgen..fast egentligen är det ju inte det..VIPS är den här!
Denna helg som passerade var fullspäckad. Och superkul.
Jag jobbade fredagen & lördagen ute på godisbutiken..så hade vi Nova här ett dygn.
Barnens lilla kusin :)
En pigg liten nybliven ettåring som knallade runt här!
- Maken hade gjort Tacos, gett henne mat, dukat av & hängt tvätt innan jag kom hem..Good work.
- Ni skulle ha sett mig, skulle försöka göra en paj, mata henne & dammsuga innan gäster kom.
Haha..tur Smilla var pigg på att mata kusinvitamin :)
Man har kommit av sig totalt..

På natten när blöjan skulle bytas för den var nerbajsad, skrattade T åt mig..
Jag klarade knappt av att knäppa pyjamasen vid benen..trött som jag var..halvmörkt också.
Sen ville hon inte sova vidare i resesängen. Ne minsann..PÅ min arm skulle hon sussa..
GÄRNA FÖR MIG!
Hon bökade runt lite i sömnen då och då..sen vid 04.30 var det välling time..åh så mysigt :)

Sen igår var kompisar här med sina barn.
En 2 årig busig tjej & en 4-månaders..
Bebbegos!!

Frågade maken om vi inte skulle försöka få en sladdis.
Nehedu tack!!!!
Det räcker att låna.

3 kommentarer:

  1. Terese8/11/10

    Ni kan få låna våra när ni vill =)

    SvaraRadera
  2. Skaffa en så får jag goooosa bebis sååå sugen på det :)!!!
    De övar väl hellre än skaffar..;)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej o tack för all hjälp i helgen, hon verkar gilla er skarpt. Kul att de gick så bra o att kusinerna ville hjälpa till också. Ja bror min va duktig tyckte jag, ja du också så klart ;)

    Ja de gäller o ha många händer när man har en liten som knatar runt benen när man har mycket o göra!

    Kram kram Milla o Nova

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.