torsdag 11 november 2010

Pojkrum



Här har vi MYS-torsdag!

Jag har Hampe hemma idag..
Han känner sig lite krasslig.




Tog fram mina resväskor igår igen..
Gud så jag håller på!
Jag är såå KLUVEN i hur jag vill ha det..

Men jag menar, om jag har saker framme som JAG gillar, blir det ju ett personligt hem.
Fast som det här med resväskorna..tar fram, tar bort, tar fram, tar bort..
Velmajan numero ett!!

Hampe & jag började röja på hans rum igår kväll..
Ställde in resväskorna där, i dessa la han saker som inte används så ofta..
Jag vart förvånad, men han tyckte det vart snyggt!
Nu ska vi hämta 2 resväskor till!



Vi kånkade ut hans klädbyrå ut till hans hall..
Ja han har en egen hall, då vi byggde om garaget till ett rum när vi nyss köpt huset.







Lite saker på en hylla..





Det var den biten som var städad..hihi.



Nu ska jag cykla & köpa Ben & Jerry glass åt honom!
Sen när jag kommer hem ska jag dricka lite kaffe & läsa min nya Jeanne d´Arc Living !
- med JUL inspiration..

Ha en fin dag..!

2 kommentarer:

  1. Terese13/11/10

    Å en discokula.. Funderar på att ge stella en sån i julklapp:)

    SvaraRadera
  2. Hej. har precis renoverat färdigt min son sovrum, men allt är inte riktigt färdigt, hade funderat över hans radio och CD spelare skulle få plats, osv..men tack för inspiration så jag vet ungefär! Hi. Hur gammal är din son? Min är 6..
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.