måndag 15 november 2010

Klassiker!



Som en raket!


Idag har jag farit fram som en raket & röjt!
Fast med många pausar, så som man måste med kaffe..tidningar..internet..

Imorgon slutar jag tidigt som attan, så då tänkte jag fortsätta!

Så kul att piffa med nya presenter ju :)



Den klassiska skålen inhandlades idag.
Tack Svärmor & Svärfar för presentkortet!



Den stora grå brickan (till vänster) fick jag av jobbet. Tack!
Invigdes imorse när Maken & jag åt frulle i vardagsrummet..
Han hade feber imorse..och ont i halsen, så han var hemma idag.

Ska upp med tuppen jag, så..
Nattinatti!



5 kommentarer:

  1. ÅHH smakfullt kul bricka åhh me like!!

    krya på din kära man hälsa från oss min är oxå sjuk och eländig!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni har det i köket. Är det en svart/vit rutig handduk jag ser? Vart hittar man en sådan?
    Nej, tyvärr ingen bebbe =((( Bara nytt jobb =)
    Ja nu är du den första som vet det hihi =)
    Kram Fia

    SvaraRadera
  3. sv: hallåå!

    jo men jag tar det gärna :-) money money money ;-) tror att mamma skulle städa på lördag eftermiddag när det stänger, så jag behöver inte tänka på det i alla fall! får hämta nyckel bara! :-)

    skriver upp i min kalender nu!

    SvaraRadera
  4. Tjusig skål! ...alltid skoj att handla med presentkort :-)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  5. hejsan
    hittade hit när jag googlade på ikea kök stås.
    ser att ni har ett sådant...
    ni har precis så som vi tänkt oss mörk valnöt på bänkskivan och precis det kaklet vi har valt...
    nu till frågan
    Är ni nöjda??? och har du något som man ska tänka på när man renoverar köket som ni missade
    alltid bra med råd från någon som renoverat
    vi har just rivit ut det gamla köket idag!!!
    hoppas du har tid och lust att svar på mina funderingar
    kram lolla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.