tisdag 26 april 2011

Sorg.


Har en stor klump i halsen..


Har ni fått den där känslan av att saker & ting är för bra?
För bra för att vara sant..

I helgen, när jag låg i soffan med en "liten" tuffla uppepå mig..som somnat..
Och maken & sonen satt tillsammans och spelade tv-spel, då fick jag det.
 Panikångest attack infann sig, då jag tänkte på att mista någon av mina.


Skulle inte klara det.
Världen kan inte fortsätta då- det vore absurt.





Idag har dagen gått lite i slowmotion..
En tragisk händelse har hänt i vår stad.

Det är så hemskt..
Alla alla tankar går till dem nu..

Hur ska hon orka?
Hennes värld har rasat.
Men vår fortsätter.




Min vigselring..
From here to eternity.

Du måste finnas hos mig hela livet T.
Du måste..



13 kommentarer:

  1. Pia Haverinen27/4/11

    Kram min underbara vän <3.

    SvaraRadera
  2. Annacarin27/4/11

    Det finns ingen som du Fia...<3

    Det du skriver går rakt in i hjärtat och berör, positivt...du skriver så fina saker...

    Många Kramar...

    SvaraRadera
  3. Anonym27/4/11

    Det är såå hemskt hörde hur hon grina den natten förstod att nått hemskt hade hänt.. Det är så grymt... KRAMAR Monica vi hörs av <3

    SvaraRadera
  4. Ibland är livet inte greppbart och då svider det av ångest i själen eftersom vi inte kan styra allt här på jorden. Man får försöka andas in och ut och vara tacksam för det man har just nu.

    Du, jag e säker på att om sju år sitter jag här med mina kilo ändå!! Jädra envisa fettceller! :P

    Stor kram till dej!

    SvaraRadera
  5. Fan, vad fint du skriver Sophia. Känner igen mig så mycket. Började gråta av de sista raderna.

    SvaraRadera
  6. Säger som annacarin det du skriver går rakt in och fastnar så sant så sant!!

    Hemska tanke detta som hänt må oss aldrig få uppleva det!!

    KRAM du fina och vi får ta hand om alla de våra på bästa sätt!!!

    SvaraRadera
  7. Fy så hemskt att förlora sina kära.. *ryser*
    Det önskar man ingen...!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  8. Undrar hur du har det.. jag läste detta inlägg för ett tag sen & kan inte glömma det. Jag har haft samma tankar som du, igår kväll ville jag bara krama min familj & aldrig släppa taget. Ångest!
    Vet inte vad kvinnan i dina trakter varit med om men det verkar vara något ofattbart hemskt.
    Många kramar
    Mia

    SvaraRadera
  9. Tack för ditt svar! Usch :( En av mina bästa vänner gjorde samma när vi var 15, det blir 15 år den sista maj.. :( Det var jobbigt för oss vänner.. Och nu när man själv är mamma kan jag bara undra hur jobbigt det var för just föräldrar! Konstigt nog hittade min väns föräldrar mycket energi åt att stötta oss andra ungdomar i vår sorg, det kanske var deras sätt att gå vidare. Det där med Max & saga berörde mig otroligt mycket. Jag läste mycket om det & undrade hur Emma orkade igenom det. Stark kvinna!!
    Många kramar återingen

    SvaraRadera
  10. nej nej, då måste du missuppfattat det ;) beror ju helt på hur man är uppbygd! hon utformar något individuellt för alla=) och äter man mycket bananer blir man faktiskt fet ;)

    ja jag försöker träna mycket så kan jag unna mig något sen utan dåligt samvete! duktiga du! 1 mil är inte dåligt. själv ska här ätas tacos :D hoppas ni får jätte kul i västerås imorgon!

    SvaraRadera
  11. Ja man kan verkligen få panik av såna där tankar, hujedamej!

    Kram F

    SvaraRadera
  12. Anonym13/5/11

    Hej.. skulle lämna kommentar hos dig igår om erat sovrum men det gick icke verkar som hela systemtet lagt av.. Jättefint iaf.. Hoppas allt är bra med er Kram påer.../Monica

    SvaraRadera
  13. Vilken maffig ring! Riktigt fin :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.