måndag 11 april 2011

Lista!


Tjaba Tjena Hallå :)

Hamnade i min gullekompis, frisörs blogg..& hittade en superbra lista.
Får lite bloggtorka emellanåt..& då är den perfekt.
Så jag tänkte sno den :)
Är ju tänkt att man ska skriva en sak varje dag i 25 dagar..men jag tar lite då & då.


1:  En bild på mig.
2: En person jag vill träffa just nu.
3: Min favoritårstid & varför.
4: Mina mål/drömmar/önskningar.
5: Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
6: Typ av killar jag faller för.
7: Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon.
8: En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
9: Bild på mig & min bästa vän.
10: En bild på mig idag, & vad jag hade på mig.
11: Något jag oroar mig för.
12: En bild på ett ställe jag vart på.
13: Mitt drömbröllop.
14: En bild på mig själv för 1 år sedan.
15: Någonting jag ångrar.
16: Innehållet i min väska.
17: En person jag vill byta mitt liv med för en dag- och varför.
18: Vad jag åt idag.
19: En bild på det jag köpte senast.
20: Min favoritfilm.
21: En bild på mig själv som är tagen utav någon annan..(?? är väl JÄMT någon annan som fotar)
22: Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
23: En låt som får mig att gråta.
24: Mitt favoritprogram- och varför.
25: Min favorithögtid.




Jag & två tjejer var i Västerås..där alla vart & blivit fotade :)


Nu har maken somnat på soffan & jag måste göra detsamma..men jag tar sängen.
NEJ!!! Kom på att jag rivit ur sängkläderna!!!!!

Så kul var det.

4 kommentarer:

  1. Anonym12/4/11

    Ha ha... Bra lista va kul det är när man kommer på strax innan man ska sova att man måste bädda rent.. Har man ju själv upplevt några gånger..Själv har man ju sängen i vardagsrummet för tillfället, så nu ser man ju sängen jämt;-)då går det inte att komma undan.. Fin du är på bilden .. KRAMAR Monica

    SvaraRadera
  2. WOW wow vad snygg du är på kortet det är du förvisso JÄMT men jisses what a hottie :)

    Puss gillar såna listor nöjde att läsa den

    SvaraRadera
  3. Här slank jag in för första gången!
    Härlig blogg du har, gillar också vitt. Kul att få se ett foto på dig dessutom, superfint!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Hej på dig!

    Tack för titten inne hos mig. Fin blogg du har och en jättefin bild på dig. Så vacker du är. Hi hi, kul lista. Ibland vet man ju inte vad man ska skriva om.

    Ha det gott

    Kram Inka

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.