torsdag 7 april 2011

pasteller


Har ni blåst bort?

Jösses..strålande solsken men gud så det blåser!
Fast det är bra..då torkar allt upp.

Vårkänslor har man så det dånar om det.
Iaf jag!
Jag bara öser in pasteller & sneglar på nya kläder.
Ett tecken för mig :)
Och blommor inhandlas stup i ett..




Tulpaner som Hampus fick..


Gulliga rosa ljusstaken fick jag av mamma igår.
Tack gullebulle<3


Hampus ville göra rosa maränger.
För sött för min del, men fina att se på.


Jaha.
Så var det fredag imorgon igen.
Herregud. Det är ju bara fredagar & måndagar..!

Denna helg har Hampus innebandy-cup i Örebro.
Så det blir några vändor fram & tillbaka :)

Vad har ni gjort idag?

  Jag har vart hos en vän & druckit kaffe..
Pratat en massa dravvel..hur mysigt som helst.
Och sen har jag inte gjort ett skvatt.


Ha en fin torsdagskväll..






5 kommentarer:

  1. Här är också sol, men mycket blåst.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Nova o jag har gått med hundarna en långpromenad i spåret. Där blåste de inte så mycket iaf. Men ack va de brakade när ett träd blåste sönder. Oj då ville jag hem!!

    Åhh så vackert med rosa, mer av sånt :)
    Kramis från oss

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Supersöt ljusstake;)) Pasteller är så fint på våren!

    Ha det så fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Än har jag inte blåst bort Sophia.
    Jag finns kvar och kikar in.

    Pastellfärger är så fint till det silvriga och vita i hemmet.
    fram med fler vår blommor.
    Våren är här.
    trevlig helg
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Inte nådigt ljuva maränger du!!
    Längtar till jag har ett kök igen...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.