måndag 4 april 2011

Vackert.



Helgen har lidit mot sitt slut.
Måndagen är här!

Vi har haft kalas här hemma hos oss, för lillebror som fyllde 30 igår..
Jag har ätit mat & druckit några glas vin med en helt UNDERBAR vän.
Vi svängde våra lurviga, & åt nattkebab. Kom hem sent :)
- vaknade kl 10.30 pigg som en mört!
Inte ont i huvudet eller nåt.
Helt otroligt..brukar vara stendöd.


Igår var vi hos mamma & pappa och firade honom igen.
God mat & efterrätt så jag vart proppmätt!

Tog lite bilder hemifrån dem.
Mamma har verkligen sinne för inredning. Tycker jag.
Min största inspirationskälla.
Jag har dock ett tusental mindre prylar..men är väl på god väg.


Håll till godo!


Vackert..







Vackra stilleben..

Hon har fått till det med svarta detaljer på RÄTT sätt.
Det här är matrummet.





Stora fönster som släpper in massa ljus.
Här nedanför flyter ån.

Ja det ser ut som en affär..

Vill du köpa en mjölbytta?
Eller en brödnagg?


Här är frukostrummet. I anslutning till lilla köket.
Det ligger mellan matrum & sovrum..


Vackraste köpmandisken.




Ja jag tar gärna allt.



Idag ska jag bädda rent i alla sängar..
Dammsuga & torka golv..

Höra med maken om han kan få upp nya taklampan.
Om jag bestämt mig var den ska vara..
Och så ska vi fara iväg en sväng!

Vi har en älsklingskille som fyller 12 år på onsdag..

Hoppas ni får en bra måndag!

5 kommentarer:

  1. Anonym4/4/11

    Ojojoj, där ser man verkligen hur enormt MYCKET prylar man egentligen har.....

    Men ist för att köpa en grej till mig nu så har jag köpt en till dig...Som jag vet att du ville ha....Puss puss från mammis

    SvaraRadera
  2. Ååå vad spännande :)
    PUSSPUSS!!!! <3

    SvaraRadera
  3. Pia Haverinen5/4/11

    Såå vackert...och det sagt från en icke-shabbyist =), fantastiskt rofyllt och magiskt på samma gång,älskade mamma Fia är så duktig,jag förstår allt varifrån du har fått din inredningsådra!Kraam gullehjärtat!!<3<3<3

    SvaraRadera
  4. Men shit alltså, ser ju värre ut än Lyktan när Susanne hade den!! Fast suuuperfint o massa snygga prylar. Såg några vill-ha-begär komma krypande :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Åh gud så fint! Glad att jag halkade in här,kommer gärna tillbaka Kramar susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.