torsdag 21 april 2011

Härligt väder & Glad påsk!



Härligt härligt!!

Ett strålande väder gör, att jag har inte tid för datorn :)
Man vill ju inte vara inne..

Hemmet såg halvt kaotiskt ut idag..så vi hjälptes åt här innan kvällsmaten..
Barnen var ute & hoppade studsmatta- som inhandlades igår.
(nu har de tjatat i några år..hihi)
Och T gick loss med dammsugaren, och jag med moppen & dammtrasa..
Jösses vad fort det går när man är två som städar.

En rygg & nacke som inte riktigt är på topp har jag, så snabba rörelser är inte att föredra heller.
Imorse fick jag knappt på mig byxorna..totalt STEL på morgonen..
Har jag vart länge nu, men nu är det värre än någonsin!
Kan nog jämföra mig med en 80 årig tant på morgonen. Sant.

Vet inte om det är för att jag solade i för lite kläder..det har hänt förut, att jag fått nackspärr vid blåst..


Men hörrni!!

Vilket underbart väder vi har alltså :)
Och några härliga dagar tillsammans ska vi ha!!!

Påskmat, godisägg, grilla med vänner, härliga promenader..




Önskar er en glad påsk!


3 kommentarer:

  1. Hörru "tanten" inte klä av sig för fort nu, de är ju bara april. Ja ja vet en liten pekpinne från den äldre tanten, fniss

    Vi ses idag på go mat :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. sv: det blev den genomskinliga ;) så snygg! ja jag tror jag också solat i för lite kläder, jag kände mig lite sjuk här om dagen, men det gick över. Hoppas på sol idag med så kan jag pressa lite till:) glad påsk på dig sofia!! och hälsa alla där hemma:)

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju uuuuuunderbart väder!! Bara att njuta men du kanske ska ta en filt om axlarna! ; )
    Angående Grandmas så tycker jag att det är normal men ganska så lång i ärmarna. Jag har ju en svart och provade en i powder häromdagen men den blev jag likblek i så jag nöjer mig med min svarta! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.