torsdag 12 maj 2011

Master bedroom!


"Längesedan"


Det var ett tag sedan jag satte mig här..
Haft noll inspiration.
Men igår slutade jag supertidigt, & var så städsugen när jag kom hem!
Flyttade på saker, tog bort vissa saker, tog fram vissa saker..

Rensade lite kläder. Igen. Uääääk så trist!

Så jag tog lite bilder på vårat nystädade sovrum.










Enkelt & vackert.







Fina blusar får hänga framme.






Hur har ni det ?

Visst är det helt underbart att allt börjar blomma..
Det är grönt ute..man kan gå barfota i gräset.
Man kan grilla vareviga dag. Det ääääälskar jag.
Jag fixar salladen & min grill-master står där ute :)

Idag har bästa fina Frida vart här med sina sötisar.
Hennes "stora" kille som fyllt 4, och hennes 2 veckor- idag- tös.!
Fikat & skvallrat har vi gjort.

Det är en vän som jag verkligen verkligen tycker om. Eller älskar ska jag säga..

Och även om vi ses alldeles för sällan, är vi där vi slutade senast.


När de åkt hem, åt vi mat här hemma, trots allt fika..haha. Sedan gick jag & maken med hunden på en långpromenad.
Det är något jag älskar. Vi pratar..planerar..tittar på hus..
Bara vi två.

Önskar er en fin helg.


Sagt av Smilla: Ja..det är inte alla som har ett loppishem!







3 kommentarer:

  1. Hej!

    Så fint du har i sovrummet!
    Låter mysigt med promenad, tyvärr får jag inte med min älskade på det...!

    Trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Halloj lääääänge sen! Både här på bloggen o fysiskt. Fast till helgen kommer lillsnorpan till er för o vara lite huligan :) haha
    Va fint ni har i sovrummet. Ja visst är de enkla de vackraste många gånger.

    Jo idag har jag legat i.. sååå skönt.
    När både H o N sov så smög jag ner i källaren o fortsatte skruva på hallmöbeln. Jag är nämligen med o bygger denna gång ist för o kolla på o serva med kaffe :) Vi tjejer kan allt.
    Du ser för ditt inre va hur jag svär o står där med skruvdragaren o inte får i skruvarna, fniss. Nej då de går bra faktiskt.
    Vi ses snart
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har hemma,man blir alltid lika pigg och glad av att läsa din blogg.Kram Gabbis

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.