söndag 29 maj 2011

Mothers day.

Mammornas dag idag..


Det har vart jobb för mig hela helgen..

Idag var det jag & mamma som jobbade så det var mysigt!
God frulle & fika..
Hon är så himla fin min mamma.
Är så glad, att just hon min mamma

Och mina barn är sååå fina.

Fick en skattkarta idag när jag kom hem, som ledde till ett fint paket.
Jag fick godaste parfymen..

Och båda barnen har kramat mig & vart såå goa här ikväll..extra goa.




Och så fina rosor pryder köket..




Imorgon är jag ledig, och kommer tillbringa dagen med att städa, färga håret, långpromenad & slappa!

Hoppas ni haft en bra helg..









1 kommentar:

  1. Pia Haverinen30/5/11

    Underbara älskade Sofia,vet ingen som uppskattar livet som du,jag blir så varm (på ett bra sätt varm) av att läsa din blogg =)!Kraaam!<3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.