onsdag 22 december 2010

white christmas

Granen står så vit & grann i stugan.

Jajamen.
Här har vi inhandlat oss en vit gran..
Jag var lite sugen på en förra året, men det blev aldrig av.
Den är så fin tycker jag :)







Wow!
Nu är det inte långt kvar tills tomten kommer..
Barnen läääängtar tills julklappsöppningarna.
Först på morgonen öppnar de sina som vi köpt..sen efter det blir det mysfrukost-
Då kommer även mina föräldrar & mina svärföräldrar..

Sen är det lunch hos hans mamma & pappa och då är hans syster med sin familj även där..
Direkt efter det åker vi till mina föräldrar där alla tajkons är samlade..MÅNGA barn som rusar runt!!
Kvällsmat där och den årliga ris a la maltan :)


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe & en chokladbit..tänka ut vad som ska inhandlas imorgon.
Japp- vi ska fara iväg..bland alla hysteriska människor..
Han & jag. Och min älskade lillebror. Han ville ha hjälp med julklappar till barnen ;)


Nu ska jag pussa på mina ljuvliga telningar.
De är såååå nöjda att de har ledigt nu!


3 kommentarer:

  1. Härlig gran! Vi fick en kungsgran av mina föröldrar TYVÄRR var den nog lite torr...tappar barr(som de ju inte ska göra) o är lite gulgrön på grenarnas toppar :(

    Men den står över julafton iaf!

    GOD JUL!

    Cecilia

    SvaraRadera
  2. åhhh den är ljuvlig ångrar att jag inte köpte mig en men den vita var slut MEN fanns i silver hade blivit kitschigt mot min svart/silver tapet..jaja får bli nästa år..den är supersnygg och hoppas nu allt blev inhandlat och EN RIKTIGT GOD JUL MED ALLA DE DINA <3

    PUSS/KRAM till dig från mig du älskade vän

    SvaraRadera
  3. Hej va fin din gran blev, supersnyggt med vit! Ja vi ses snart vännen, kram tills dess :) /milla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.