tisdag 14 december 2010

Livskvalitet.




Njuta av dagen!

Vaknade imorse av en puss från min älskade son.
En minut senare ringde klockan..inte lika charmigt !

Molle & jag tog sällis med dem, samt granntjejen..det är så skönt att gå på morgonen.
Hade först tänkt följa med ett par tjejer till fiket (jobbet) ..men hade bestämt mig för att städa!
Men vem 17 väljer städa framför fika??!!
Jag gjorde det..sa ifrån..sen på vägen hem..skickade jag ett sms..att jag kommer ändå!

Snabbt fixade jag mej iordning..sen for jag dit.
Mysigt att sitta där..på sin lediga tid. Inte vara den som serverar mackor bakom disken..
Inte den som plockar disk & kokar kaffe..hihi.

Sen hem & städade av lite snabbt..

Sen ringer maken..han är bra söt.
Han gjorde min dag fulländad.



Denna vecka hinns städning med..har tänkt sortera garderoberna.
Fika med kär vän..gos med barnen om kvällarna..långa promenader..

Livskvalitet på högsta nivå.



3 kommentarer:

  1. Vad bra du har det och inte stressad heller Kram Sussi.

    SvaraRadera
  2. Det låter som en mycket bra dag tycker jag!
    Mindfulness är något jag håller på att lära mig just nu...
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Det låter jättemysigt.

    Ha en bra dag.

    Kram Dessie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.