måndag 13 december 2010

3:e advent



3 ljuset tänt.

Nu har tiden rusat fram aningen för fort!
Redan 3 advent!

Jobbat mycket hela förra veckan, samt hela helgen.
Julmarknad, skyltsöndag, Lucia på stan..mååååånga som vill in & värma sig på caféet med lite kaffe :)
Det gick åt mycket soppa..det värmer ju gott i magen.

Nu har jag en lugn vecka framför mig, & ledig helg. Som det ser ut nu iaf!
Men jisses..maken har tvättat hur många maskiner som helst, så nu har jag att göra ;)




Jag har flyttat runt på lite saker..dammsugit i uterummet, inte för att vi är där ute nu..KALLT!
- men det ser trevligare ut.
Tog bort mina mårbacka pelagoner därifrån..
Och det medförde lite piff :)

Är redan trött på mini-granen, så den åkte ut från köket & hamnade därute.
Förstå om jag skulle ha en äkta gran till jul..jag skulle få spunk rent ut sagt!

I år måste vi nog spänna fast granen i en krok i taket..med fiskelina..tror vår lilla kissemisse kommer hänga i den..hihi. Han är så busig!
Och alla mina porslinskulor..ojoj..blir spännande.

Ha en fin dag


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hittade hit via "Min Dröm om Lantstil". Kommer definitivt titta in här igen-vilken mysig blogg du har:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Hej där ja du får nog spänna fast granen i år då du har en ny liten buse som kan riva ner den. Om inte Nova kommer på besök o hinner först, hihi

    Hoppas på en bild på den sen då :)
    Kram till er

    SvaraRadera
  3. Fin blog.
    Ville bara titta in och önska dig en fin lucia kväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.