onsdag 15 december 2010

Äntligen!!!


Vår egna julklapp.

Maken & jag inhandlade oss gråa sofföverdrag igår.
 Som en julklapp till oss själva :)
Äääääntligen. Som jag suktat efter nya..så himla fin grå färg.

Vi hade en mysig stund hela familjen på Ikea. Och kvällsmat på kuppen!

Jag har jag svurit som attan över våra vita soffor. Jättefint, men opraktiskt.
Det får bli våra sommar-soffor!

Så jag har städat vardagsrummet idag..
Såå nöjd.




(Icke målat soffbord. Fattar inte att jag inte får tummen ur!)


Onsdag idag.
Vad ska ni hitta på?

10 kommentarer:

  1. Så fint det blev!
    Nä här finns inte någon vit soffa tyvärr, går inte med både katt o hund...

    Ha det bra!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  2. Så snyggt med gråa soffor :)
    Det är verkligen praktiskt att kunna byta efter säsong.

    Kram/Julia

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! Jag tycker det är så fint med vita soffor, men det lär nog aldrig bli verklighet så opraktiskt som det är med småbarn dessutom ;) Men kul för dig att kunna byta och variera - perfekt!

    SvaraRadera
  4. Skitsnyggt!! Säger jag som har gråa soffor och är jätteless på dem..; ) Men vita skulle aldrig funka här hemma tyvärr..

    SvaraRadera
  5. Hej o grattis till era fina julklappar :)
    Vet att du suktat ett bra tag efter dessa nu.
    Ha en skön helg
    kram camilla med familj

    SvaraRadera
  6. Vi har exakt likadan soffa här i Dubai. Färgen är riktigt snygg och bryter av mot våra vita möbler och vita väggar. Kul att vi fick se hur det blev. Ha en riktigt mysig jul med familjen. Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Ha en fin adventshelg!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. sv: Ja super mysigt! :)

    Haha, jaså han är inte exalterad över det? Det brukar inte killar vara tyvärr.. Men ni får det nog mysigt ändå! Jag jobbar ju så gärna så :)

    SvaraRadera
  9. Anonym20/12/10

    Hej.. guu såå snyggt.. väldigt praktiskt snyggt med grått. Var lite sugen att köpa likadan soffa som ni köpte först men sen sålde .. Tänkte köpa en grå från nice i örebro nu när jag ska flytta igen ;-) kramizar från tokmaja

    SvaraRadera
  10. Det blev snyggt! Roligt kunna variera och grått är ett bra färg för då syns inte smuts lika mycket. ;-) Njut!
    ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.