lördag 25 december 2010

Dagen efter.



Idag blev det sen brunch & vi satt lääääänge vid bordet..
Ett lugn. Ingen stress.

En juldag.




Så var självaste Julafton över.

Vi hade en toppenafton igår..magen som stod i fyra hörn, barnen som fick så fina klappar..
Det är ju inte det som julen går ut på, tycker jag, men det blir ju så..att de får en himla massa!
- så kul att ge :)

Vid 23.30 var vi hur trötta som helst, & vi åkte hem..
Kl 03 var jag upp & skurade golv samt tvättade sängkläder.
Vår älskade tjej kräktes :(
Tack & lov bara en enda gång..och hon hann inte till toaletten.

Idag har vi BARA haft mys..kollat på filmer..druckit julmust..ätit godis.

Kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar en sådan här dag.
Att få tillbringa den från morgon till kväll med de jag älskar mest..
Inget tjafs barnen emellan..allt är lugnt & skönt.


5 kommentarer:

  1. ha en fin fortsättning.
    Kram
    hanna

    SvaraRadera
  2. Hej o tack för allt på julafton, mysigt o träffas o äta gott som alltid. God fortsättning, kram milla

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Där ser man :)
    Vi bor dock inte i Arboga utan i Örebro.
    Men som man brukar säga, ones a arbogabo always a arbogabo...

    Charlotta

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad härligt att du hittade mig för då hittade jag dig också :) Vilken fin blogg du har!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej
    Vilket härligt blog du har och vilket härligt hem
    ni har !
    Kul att hitta dig
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.