måndag 6 december 2010

Vi komma från pepparkakeland!



Pepparkakeland!


Igår skulle jag & barnen göra pepparkakshus- jag köpte 2 byggsatser.
Det var en enda salig röra i köket, jag svor, jag brände mig..vi asgarvade.
Smilla sa att jag påminde om "pappa Rudolf" i Sunes jul!
Och..ja så var det nog :)


Smillas fiiiiiiina tomtar får stå utanför, & en ljusslinga lyser inuti..
(fast jag orkade inte garnera runt fönstrena, får göra det imorgon)



Första dagen på ny vecka.

Idag efter jobbet var jag hem till en tokmysig tjej. Det var enormt mysigt därhemma.
Underbara tavelväggar öööööööverallt. Med ikoner, målade tavlor, madonnor, foton..ALLT.
Jag vart verkligen inspirerad!

Ne fy bubblan vad trött jag är. Måste sova!
Kollat på datorn, reprisen av "halv8 hos mig", då en bloggis är med- Marika.







1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar.