tisdag 10 januari 2012

Svartvit inspiration.


When you finally LET GO of the past..something BETTER comes along.



Idag började skolan igen efter ett långt, SLAPPT lov.
Barnen har verkligen tagit slappandet till max :)
Jag tror de hade pyjamas mer än vanliga kläder..hihi.

Nu är det ändå skönt att få in rutiner igen.
Ordentliga mattider o dyl.

Idag vart det kyckling i ugnen, med minimajs & paprika..nudlar & en jordnötssås.
Smakade som i Thailand- sött & gott..
Det är det jag gillar med Linas matkasse..någon annan tänker ut åt mig vad jag ska laga!

Nu har vi sagt upp påsen, och ska testa ICA's för att sedan bestämma vilken vi ska fortsätta med.
Ja det här är guds gåva till hemmet :)


Efter maten åkte vi ner till jobbet & drack kaffe, barnen ville ha kladdkaka..
Det är så mysigt att sitta ner o prata med varandra tycker jag.



Nu ska jag surfa runt lite, innan jag kastar mig bakåt i soffan & drar en filt över mig.
Mysigt, mysigt!!
Börjar sent imorgon, och ser fram emot att tända ljus med barnen på morgonen..
Det gick faktiskt super att få upp dem imorse.
Ja Smilla hon kom upp tidigt som attan, när jag stod i duschen, och klagade på växtvärk :(




Dessa underbara raringar får mer än gärna flytta hem till mig.
Då skulle jag ta ner tallrikshyllan ovanför sängen, tapetsera (antar att maken höjer sina fina ögnbryn nu) om till KRITVITA väggar, och sätta upp dessa ovanför sängen.
Sedan inte ha ett skvatt mer. Bredvid sängen skulle jag ha en stol och på den en hög bunt med tidningar. Och min kromade arbetslampa uppepå. *nu virvlar tankarna iväg*

De största på papper kostar 1.324:-
På canvas 2.300:-

Alltså nu drömmer jag bara..
Får väl bli de minsta på papper då :)


Heaven beside You..



Trash..



(Och svar till Anonym: Ångesten jag har..den styr jag inte över. Tyvärr..)


Men jag är glad ändå :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.