söndag 29 januari 2012

Soft sunday!

Sunday.

Frun i huset var ute på galej igår, och hade huuuur trevligt som helst!

Vi var ett tjejgäng hemma hos T på 40års firande.
Hon bjöd på den godaste mat jag ätit på bra länge..
Feta ost röra, aubergineröra, strimlad sötpotatis, tunnskuren oxfilé & en grönsallad med ruccola.
Hur jädra smarrigt som helst!
Måste bjuda familjen på det :)

Vi drog till Källarn efter det..hängde mest i loungen :)

Idag mår jag oförskämt bra & tackar mig själv för det- då jag häller i mig vatten då och då under kvällens gång..


.

Min pimpade jeansjacka vart en stor favorit.
Jag är skitnöjd att jag fixade den, och kommer använda den flitigt!




Jag klippte av den nertill, så att den vart kortare i modellen.
Vrålsnyggt med fransarna med..
Jag gjorde hål i den & sprättade bort ena bröstfickan..
Sprättade upp sömmen på kragen..
Och pimpade den med lite nitar.




Och hemmet har pimpats med dessa fina lärkkvistar..

Enkelt & vackert..




Äntligen lite härligt ljus..
Så kul att leka med kameran då.





Pasteller kommer in..





Haft en bra helg..och tror att veckan som kommer blir minst lika bra.



Just nu sitter jag & Smilla i soffan o fikar.
Jag mumsar saltade mandlar..en ny påse jag hittade på Willys..Kommer garanterat köpa på mig ett lager nästa gång jag är där. Det var det godaste (lite nyttigare) snackset jag någonsin ätit!

Nu en påtår!












1 kommentar:

  1. Halloj där va snygg jeansjackan blev! Tar du o fixar min med :)

    Nnnnnnjaej ingen liten om 9 månader........men nån gång kanske *ler*

    Ha de gött
    Kramis C

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.