söndag 22 januari 2012

I wanna do things..

Inspiration!


Vi var lediga i fredags, mamma & jag.
-Tack grabbar för att ni jobbade.

Så vi två & Jessica for till FORMEX!

Samma smutsigt, pudriga färger som sist..I LÖÖÖÖV IT!
Skinn, päls, nitar, djurhorn, svart/vitt det vill ja ha in MER av nu.
Men lite shabby är man ju, så en härlig blandning.

Samma är det i min garderob..
Så olika stilar.
Jag kan inte bestämma dagen innan vad jag ska ha på mig, för jag måste vara på humör.

Ibland vill jag ha en vacker Molly klänning eller blus..
Ibland trasiga jeans..
Sen tycker jag att det är snyggast att blanda. Göra kontraster.
Som igår..volangkofta från Odd Molly, och svarta trasiga jeans uppkorvade  ovanför bootsen. Snyggt!!

Har sådan lång "vill ha lista" nu, att det är lite jobbigt.

Och vad gäller denna lista, måste jag ha enorm tur..jag håller mina tummar!!!!!!!


Undra om jag skulle ta & trasha min jeansjacka..? 
Känner för att skapa!!!!
Såg att Acne säljer för typ 3.500:- ! En trasig jeansjacka kan jag fixa själv.





Hoppas Ni har en trevlig söndag.
Själv har jag inte gjort ett skvatt..en rask promenad med hunden, med lite härlig musik i öronen..men jisses vad halt det var!!
Och nu fikar jag med lite kaffe & apelsin.
Tänker köra en vecka nu helt utan snabba kolhydrater.
Inte en endaste semla på jobbet alltså!!!
Fan ta mig..har vart rutten på sistone :(







1 kommentar:

  1. Ååååh vad kul med Forme´x!!!!1
    Fasen!
    Kom igen nu klart du fixar att vara utan semla? Du vet ju hur det smakar right? =)
    KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.