tisdag 22 januari 2013

Fynd!!!

Det var verkligen mysigt att jobba igår. Och jag gick till jobbet, så himla skönt.
Hade cykeln där, och cyklade hem. Var en månad sedan!

Idag har Tobbe och jag vart i Linköping. Jag fick stygnen borttagna, skönt som bara den. Hon tyckte det hade läkt såå fint, och hon klämde på dem, och flyttade runt dem lite. Som det ska vara!

Hoppas hoppas jag slipper kapslar. Fan det gör ont, och ser fan inte bra ut heller, iaf inte om man får så som jag fick.

Tog vägen förbi Marieberg hem, jag skulle ha en bh. Köpte en bandeu i spets, bygel ska jag vänta lite med, även om jag kunde ha det enstaka tillfällen redan nu. För en kväll eller så.
(men det måste jag prova i lugn och ro)

Iaf så gillar jag bandeu mest. Tycker det är snyggast om man inte ser axelbanden. Köpte en svart oversize stickad tröja med. Dösnygg. 49:-!!!
OCH en jacka. Som jag dog när jag såg första gången. Lät den vara för jag har så många vårjackor, och den kostade 999:- och en jacka med nitar och fransar kanske jag tröttnar på.
Men nu hängde en där. I min strl!!
99:-!!!

Å nu måste det bli vår!!!!!!!


Annars har kvällen rullat på.
Gjorde mat här.. Lasagne till de andra, och lax till mig. Kokta grönsaker och en sås på Philadelphia och crème bonjourost. Gött!

Kaffe framför datorn. Lite farmen, bygglov och så..

Imorgon blir det jobb. Så kul att vara tillbaka i vardagen. Gillar att ha saker att göra. Inte för mycket måsten, men sådär lite lagom:)

Har inte rökt. Är stolt över mig själv. Men det är jävligt kämpigt. Vissa dagar känner jag att jag vill ge upp.

Mem HUR snygg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.