söndag 13 januari 2013

Fight for your life

My god!

Nu har jag kommit in i nån jäkla period då jag fullkomligt får panik- Bokstavligt talat- då jag ska ut bland folk.

Det finns inget plagg som sitter snyggt, magen hänger över, arslet är för stort, osv osv..

Försökte sminka mig lite extra idag, en sotning och klä mig i svart, men nope!
Vart inte bättre.

Usch och fy.. Hoppas hoppas jag orkar pallra mig ut och gå snart. Känner mig sådär plufsig.
Och hoppas jag har karaktären att ha bara en "ätagodisdag" i veckan.

Imorgon startar jag igen.
Har ätit alldeles för mycket bröd på sistone. Och jag mår verkligen uselt av det!!!

Min kropp, och hela jag mår så mycket bättre med uteslutet vitt mjöl (bröd/pasta)och potatis..mycket mycket bättre!

Och varför utsätta sig för att må dåligt?
Varför sitta och muttra?

Idag fick jag en käftsmäll igen känna det som. Jag känner mig taggad!!!
Som sist!

Men det var då jag återupptog rökandet.. Dels för att slippa sug efter annat, och för ämnesomsättningen.

Men jag kämpar på här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.