lördag 5 oktober 2013

We can't have a rainbow without rain.

Idag var det namngivelse för lilla Isabel. Hon är så bedårande vacker, hennes bror lilla B och hennes mamma och pappa är underbara människor, och jag är glad att jag lärt känna dessa personer.

Det var trevligt, och gott fika.
Jag stannade kvar efteråt och städade och sen efter det gick vi till Cicilia och åt pizza. Jättemysigt.
Nu ligger vi hemma och bara gäspar, så jag antar att det blir en tidig kväll- vi som hade tänkt kolla på film..

Ska iofs jobba imorgon, så det kan nog vara skönt att lägga sig skapligt.
Somnade alldeles för sent inatt, för jag låg med headsetet och lyssnade på musik och det kan vara det absolut bästa bästa bästa jag vet.
Och jag gick loss med dammsugare och dammtrasa kl 20, för idol är inget för mig, och de andra pysslade med annat.. Riktigt skönt ikväll att komma hem till ett städat hus..!!

Just ja!
Måste ut och kolla i brevlådan.
Det är en tjej, som jag egentligen inte känner på riktigt, utan vi hälsar på varandra, och har varandra på fb och insta. Iaf, hon skickade pm en dag och undrade om jag ville ha en grej. Hon hade fått den som present när hon beställt kläder för att de gjort något fel.
Iaf så tänkte hon direkt på mig när hon fick se den. Den var liksom "jag" och det var den verkligen!!!
Jag vart jätteglad. Verkligen rar människa:) och nu hade hon rensat bland sina saker och så skickade hon bild på 2 andra grejer. Som var " så jag"..

Inte klokt vad gulligt!!!

Oj nu åker mina ögon snart ihop här.

Sov så gott mina vänner:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.