tisdag 8 oktober 2013

She wouldn't spit on me if I was on fire

Ligger här i soffan och liksom bara njuter. Det är sådär mysigt.. Varmt inne, kallt ute..har tänt lite ljus och ja..myser:)
Tobbe är och hjälper till med en bil, Hampe spelar, och Smilla har inte kommit hem ännu. Maten är klar sedan länge och det är väl så med stora barn. Man får värma när man kommer hem.

Igår låg jag i soffan tametusan från det att jag kom hem tills jag fick och la mig. Det fick bli hemleverans av mat- vi orkade inte någon av oss. Gott var det, och så mysigt att äta i vardagsrummet.

Skulle så gärna vilja ha ett lågt soffbord, det är så sabla snyggt. Men nej, det funkar inte. Vi äter ofta här ute, och då måste man ha en bra höjd.
Däremot ska jag köpa ett annat bord. Har mitt auktionsfynd nu. Som är ett köksbord men som vi kapat benen på.
Nu ska vi ha ett nytt. Lite mer elegant. Är lite trött på det skavda, Shabby, men vill inte ta bort den stilen helt. Men vill gärna ha in lite lyxigare känsla.

Nu ska jag sätta på lite kaffe, och surfa in på Styleroom- det var evigheter sedan.

Man får en massa inspiration där:)

Detta vill jag ha:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.