lördag 12 oktober 2013

Don't bite your lip- I want to do that..

Sköna underbara lördag.
Ledig lördag.

Kl 10 var det samling vid hallen för tjejerna.. Tyvärr åkte de på stryk och de hängde lite läpp. Men på dem igen bara!
Det är ju i början på säsongen så de har väl inte hunnit jobba ihop sig.

McDonalds lunch i bilen och väl hemma var det slappa. Passa på när man är ledig.

Smilla blev utskjutsad till Tess för övernattning och de skulle gå på A-lagsmatchen i hallen. Kul:)
Jag tänkte gå först jag med men jag tyckte mina mysbrallor satt lite för skönt på.. Och började med maten ist.

Hampus drog ut för ett tag sedan så det är ju såhär man har det med stora barn. Kan inte fatta det själv. Mina pluttar:)

Imorgon ska altandörren sättas i och det ser jag fram emot. Den är så snygg!!!!

En hylla ska upp också. Ska ta ner tallrikshyllan ovanför soffan och ha hyllan som jag hade förut. Är trött på tallrikshyllor just nu.

Ska sälja iaf en.. Då har jag 2 kvar.

Nu ska jag ta en kopp kaffe. Och njuta av en underbar lördagskväll.


1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar.