måndag 23 september 2013

We all make mistakes, but they don't define you. What defines you, is learning from the mistakes you make..

Jag ligger i soffan med tunga ögonlock och funderar på om jag ska surfa lite.. Eller sova..

Jobbade kortpass idag, men satt kvar och fikade med "caféfamiljen". Pratade om religion och sådant. Delade meningar om det, men det är ju så. Man tycker inte lika- men accepterar en annans tro.

Jag är inte kristen. Jag tror kanske inte på Gud. Men på något.
För det första så kommer jag på att jag är ju för 17 gubbar välsignad. Har mina underbara barn. Och min fina man.
Och efter jobbiga situationer.. Vill inte gå in på detaljer, men efter att man klarat sig igenom vissa saker, och dessutom kommer starkare ur dem, så får jag lov att säga, att någon hjälpt till..

Så jag tror. På något.



Imorgon börjar jag 16 så jag ska gå upp och koka kaffe och äta frukost med barnen, sen när de är i skolan, ska jag antingen lägga mig en stund, ta en promenad, eller städa.. Det som jag känner för just då.

Mys!!!

Puss!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.