söndag 22 september 2013

På allmän begäran

Har ju haft lite funderingar på om jag ska fortsätta blogga eller inte.. Orken har vart borta. Och framför allt lusten.

Just nu ser hemmet allt annat än fint ut. Lite kaosartat skulle jag vilja påstå.
Fönsterbyten, som i sig inte borde vara så konstigt- MEN ett fönster var trasigt, och det nya har inte kommit än. Handtag till altandörrar fattas, och har inte kommit än.
Så det i sin tur ledde till att vi tröttnade och åkte till Turkiet istället.
Där levde vi livets glada dagar och bara njöt.
Väl hemma igen, tappade jag sugen på allt vad piff heter och orkar knappt städa..!!

MEN nu efter middagen tänkte jag att jag kunde ju iaf sätta upp gardiner där det är klart.
Vet inte om det var de 2 glas vin jag drack, men jag satte gardinen bakochfram och uppochner!!
Eller så har jag dåliga linser.
Eller så är det en kombo..

Ska göra om och göra rätt.
Tänkte kasta in ett inlägg här under tiden.

Är ju kul att ni vill det:)
Inredningsbilder kommer för jag kommer få sååå fint snart.

Annars då? Vad har hänt?

Sommaren flög fort förbi, kände aldrig av det vackra vädret, för jag har jobbat mer än aldrig förr. Vår kära Hanna har vart sjukskriven så det blev ju så då.
Hon är nu på benen igen, och det är toppen. Skönt att se en man tycker så mycket om bli piggare igen.

Vi åkte till Liseberg en sväng och bodde på hotell, och tog som sagt en sista minuten till Turkiet.
Annars har vi bara vart hemma.
Tobbe och jag var i Nyköping själva också.. Bodde på hotell och åt och drack gott. Och shoppade.

Ja man är ju en shoppingloppa:)

Det är redan slutet av september och det får mig panikslagen. Visst älskar jag alla stickade tröjor och att tända ljus på kvällen.. Men ne.. Höst och vinter gör mig deppig.

Nehäpp. Ska sätta de jäkla gardinerna rätt nu.

Och just ja! Blivit brunett!!! My god! Alla säger att det är fint, och det är det. Så ovant bara.

Hoppas ni har en skön söndag. På återseende ❤

2 kommentarer:

  1. Annacarin23/9/13

    Härligt att se dig på " banan" igen <3
    Min man sa att du var jättefin som brunett..eller ÄR rättare sagt ;-)
    Hoppas jag också får se dig snart <3

    SvaraRadera
  2. Kul att du är tillbaka!=)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.