fredag 27 september 2013

Harmoni

Gud så nöjd jag är nu.

Ett tag gick allt åt helskotta kändes det som..!

Det nya fönstret har kommit, och sattes på plats igår. Det innebär att lampor och fönsterbrädor börjar ta form och det gillas.
Jag får panik inombords om hemmet är kaos.

Gick loss med trasa och städade som en tok igår när jag började jobba så sent som 16. Det har kommit tillbaka, det där att jag vill städa. Ett tag vart jag rädd för mig själv. Nu är jag som vanligt.

Jaja..

Bestämde mig för att strunta i sminkbordet till mitt dressingroom. Ville ändå bara ha det för att det är fint, jag föredrar ju att sminka mig i badrummet med bra lampor.
Så jag ställde in ett annat bord och gjorde fint.
Nu är det helt klart. Nytt fönster och gardin, och rensat och allt är i ordning.


Idag börjar jag kl 13 och la mig en stund i sängen efter att Smilla åkt. Lilla Moj fick tjata på mig att jag skulle gå upp idag- minns inte ens att jag somnade igår.. Helt slut:)

Vi fixade frukost och jag har tvättat några maskiner, men nu slappar jag i sängen och funderar på om jag ska göra äggröra nu eller senare..

Hampe hade sovmorgon och åkte för ett tag sedan. Han är så stor. Snart längre än mig. Han är i målbrottet med och det är så sjukt. Hörde han garva med sina kompisar och han lät helt mysko. Vart är min lilla kille!? Han rör sig helt annorlunda och allt är helt annorlunda mot innan han gick på sommarlov.

Nu en påtår:) och fundera på om ansiktsmasken verkligen hjälper en snart 35 årig mamma..!!?

Puss och kram!
Och hoppas ni får en bra dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.