söndag 17 juni 2012

Holiday!

Ledigt länge :)


Innan skolavslutningen for jag och Hanna till Kristianstad.
Varför dit kan man fråga sig.
Mysigt ställe, och så fick Jim sällskap hem från Sweden Rock..

Vi drack små vinflaskor och åt lättsaltade chips på tåget dit, och hon hade köpt tidningar och kexchoklad. Hur söt får man vara? Jag känner ärligt talat ingen sötare.

Vi åt kinamat, drack lite gott, pratade om livet och rökte tusen miljarder cigaretter- bäst att passa på för vi båda ska ju sluta. Har vi lovat.

Blev lite shoppat..
Trodde ni något annat?

Och dagen innan vi åkte hade maken bokat resa till Rhodos, så jag var lite uppspelt.
Tänkte kasta in bilder därifrån imorgon :)

Vi landade i Norrköping igår 16.25 trötta efter en helt fantastisk semester!!!
Ätit croissanter (stavning?) varje morgon, och då inte bara en. Fan nu har man ångest alltså.
Legat i en solstol och druckit kall öl, och ätit chips. För salt vill man ju ha i värmen.

Så nu inbillar jag mig att jag gått upp fleeeera kilo, så nu tar jag fram löpardojorna alltså.




Iaf.
Först 2 pics från Kristianstad.











While you talk about me with your friends, I sit back and think; "Damn, I've got myself a fanclub".

1 kommentar:

  1. JAG och säkerligen tusentals fler tycker i alla fall att du är väldigt vacker. Ditt hår är ju to die for :) Hoppas du snart inser det snart att du är väldigt fin och söta ungar har du med :)

    Sök hjälp nu, innan det är för sent. Det blir bara jobbigare och jobbigare att ta sig upp då. För min del gick det hela ganska fort neråt men sen ganska fort uppåt igen. På gott och ont....
    Men samtidigt har jag haft sjukdomen vilandes i 10 år och den har tittat fram då och då.
    Men detta året blev jag nog sjukare rent fysiskt än vad jag någonsin tidigare varit fast att jag kanske ätit mer, i alla fall ätit 2-3 mål om dagen för att hålla igång förbränningen. Förr kunde jag skippa mat i en vecka...

    Så jag håller i alla fall mina tummar! Det finns hjälp att få. Ta emot den och kämpa på. Du duger! Tro mig :)

    P.s det sista citatet snor jag, var ju skitbra ;)

    Ha nu en trevlig kväll! Det var BRA att du njöt av crossianter och chips!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.