tisdag 19 juni 2012



Wanna go back.

Fast visst är det skönt att vara hemma. Sova i SIN egen säng.
Sängarna på hotellet var stenhårda, så jag kom knappt upp på morgonen.
Stel som en tant.
Appropå tant- mina kära familjemedlemmar har hittat ett grått hårstrå på mig.

Ja nej men se där!

Fast idag fick jag känna mig som 14 igen. *blink*





En underbar vecka hade vi iallafall.
Låg vid poolen nästan hela tiden, hyrde bil och for runt och tittade..badade på lite olika stränder.
Åt mat.
Vi hade halvpension, så frulle och kvällsmat ingick, så barnen sprang in och tittade om buffén dög-
gjorde den inte det, så gick vi ut på restaurang.

Frullen däremot- to die for!
Barnen var lyckliga som fick äta sockerkaka och småkakor varje morgon.
Jag åt mina croissanter. Var tametusan så att jag längtade tills jag fick sova, så det var morgon snabbt.
Haha.

Men nu är det slut på moffandet.



 











Mina sötnötar :)











Ja fantastiskt skönt har vi haft det.


 


Igår jobbade jag, och jösses i min låda vad jag hade saknat det.
Älskar verkligen att jobba. Det är liksom som mitt andra hem.
Vi är som en enda stor familj.
Vart dock en rivstart utan dess like när jag kom till jobbet, och visste inte om jag skulle skratta eller gråta där ett tag. Haha..

Idag när jag jobbat cyklade jag till barnen som var ute och fiskade med lite fika, sen satte jag av hemåt för att ta itu med städningen. Not fun. Hade iiiiiingen som helst lust med det.
Mensvärk, magknip, huvudvärk- not a good combo.

Nu har jag bara sovrummet kvar, och det tänkte jag att jag fixar imorgon.
Är ledig då- fast jag har lite inplanerat.

På lördag ska vi hem till Jim. Jag, Hanna och Lill.
Vi ska ha "lilla midsommarafton" och spela spel och dricka vin.


Ses. Puss.


5 kommentarer:

  1. ser härligt ut.
    Här har vi haft en underbar dag med härligt strandväder.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Glad Midsommar
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Anonym25/6/12

    Härliga bilder på en härlig och vacker familj.

    Nästa gång vill jag följa med.

    Puss o kram/Mamma

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder:)

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder:) här är ju ingen sommar... Så gissa att man längtar bort!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.