fredag 2 december 2011

Most grey.

Hello december!!

Inte många som har julkänslor antar jag.
Fast för mig gör det inte något att snön inte är här.
Det är ju det värsta jag vet.

Har iaf piffat lite här hemma, inte mycket än, det kommer väl mer närmare julafton.


Satte upp lite ramar..
Är totalt inne på svart/vitt nu.



Något grönt ska man ju ha..
Ska ta in en adventsgran i helgen med.


Lite whiskey?




En helhetsbild från ena sidan av vardagsrummet.
Det ska in någon färg. Några kuddar, eller en pläd..
Funderar på smutsigt rosa..för jag har köpt underbara rosa julkulor.
En rosa jul kan man absolut ha!!



Brickan på bordet.
En hyacint, ljus & ett horn får vara julpyntet.


Tog den lätta vägen & hängde på siffror på vanliga ljusstakar.
Jag gillar absolut inte svampar, vanlig mossa & annat joks.



Brickan i köket..
En vit hyacint- simple as that.


Och adventsstaken i köket.
Spansk mossa. Mycket mycket fint.





Avslutar med en bild på mig :)
En kompis till mig, är såå duktig att fota.
Så vi var ute här i höstas..
Hon fångar verkligen DET i sina bilder.

Nog för att jag håller i en cigg, o det är lite "trashigt" men det är det jag gillar med denna.
Funderar på att rama in några ego-bilder och ha i mitt dressingroom.





Nu blir det en promenix med Mollebolle..har ju numera en iphone, så jag har  min spotifylista när jag går. LOVELY :)

Sen blir det duschen..och sen ska jag hem till vänner o äta smörgås.
- innan det är dags att jobba. 13-19 idag.



Trevlig helg.




2 kommentarer:

  1. Hejsvejs å så fina bilder. Inte minst den på bloggerskan. Klart man ska ha egna bilder på sig själv!!
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera
  2. Hihih mitt olivträd är ett som står i betong,,, inte växer så snabbt alltså, hiih
    MEn det överlever allt!!
    Köpt på IKEA...
    Ha det så gott:)
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.