måndag 26 december 2011

God fortsättning!

Då var julen över för denna gång. Knepigt..

Vi har haft en skön jul.
Vi har gjort som vi alltid brukar, först på morgonen kommer våra föräldrar hit på grötfrukost.
Sedan åker vi hem till hans föräldrar på lunch & fika.

Och efter det hem till mina föräldrar, där det är lite mer liv & rörelse, men ändå så skönt.
Man värmer sig lite mer mat, lite skinksmörgås, och så klart pappas ris a la malta..fyfan så gott.

Barnen är supernöjda med sina klappar, och det känns så bra tycker jag.
Man gör ju liksom allt för att de verkligen ska få det som står på önskelistan.


Idag föreslog T att vi skulle fara in till Örebro, Marieberg för att göra barnen ännu mer nöjda.
Smilla köpte sig ett Nintendo Wii, och Hampe köpte ett nytt spel till sitt 360.
HERREGUD vad det var packat med folk, det var helt sjuuuukt faktiskt.
Barnen stod i kö i en timme!!

Jag tog ett varv ensam, och kom hem med 2 tröjor. Helt galet snygga om jag får säga det själv.
- nu har jag så mycket kläder, så nu är det tajm att sätta fart med mitt dressingroom.
Vi pratade om det idag, Tobbe o jag..
Vi ska sätta fart nu..vi kan verkligen bli lata..hehe.




Julaftons förmiddag i vårt kök.


Fick finaste paketen av maken.

En helt underbar klänning, från Odd Molly.
Och underbara örhängen från Rock by sweden.
Och ett leopardskal till min bäbis- iphonen.




3 kommentarer:

  1. så fin du är!!

    sv: ja, men jag hittade faktiskt ett halsband som var rätt likt, och jävligt snyggt, kostade bara 350 kr! Dock kan det ju inte mäta sig med riktiga rock by sweden.. Jag får börja spara helt enkelt ;-) Jag vill ha båda dom längst upp, det du tänkt köpa och sen skulle jag vilja ha något smalt, lite längre också, alla är så snygga!!! Puss!

    SvaraRadera
  2. Ha en fortsatt fin helg!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Snygg klänning! Vilken snäll man du har! ;)
    Julen sprang verkligen förbi denna gång, så lite ledigt var det så det kändes ju knappt...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.