onsdag 24 augusti 2011

Lite nytt till hösten!!

Hej på Er!


Då har man kommit in i lite mer rutiner igen..
Man äter på ordentliga tider..barnen kommer i säng skapligt.
I somras somnade de aldrig före oss tror jag..

Känns skönt!
Fast dystert med..att ha den mörka vintern framför sig.

Jag fullkomligt AVSKYR vintern som sagt, och vet att det ska bli en lång kall vinter.
Så sägs det iaf..I hope not.



Något nytt på inredningsfronten har det inte blivit på ett tag..
Har haft en klädperiod nu..
Jag går liksom "All in" när jag handlar.

Nu har jag uppdaterat garderoben :)
Väntar på en jacka nu bara..

Hoppas den är så snygg som jag hoppas på..





Relativt nya blomtavlor i härligt smutsigt rosa..


..och en vit porslinsbricka följde med från jobbet häromdagen.



Idag börjar jag sent, och städade igår, så det känns så skönt..
Nu ska jag & Molle ut på en runda!

Hoppas Er dag blir toppen.





3 kommentarer:

  1. Halloj nu va de länge sen vi sågs. Du ska höra vad Nova snackar nu! Shit.. hon härmar allt man säger o blir superupprörd om man inte hör eller förstår henne, haha

    Kram på er

    SvaraRadera
  2. sv: hej sweetiepie;)

    ja vi får se hur de sitter! är väldigt skeptisk just nu innan jag provat dom.. men jag säger till! :)

    haha shopaholic tror jag va! men oj vad det suger i shopping fingrarna ;)ses imorgon va? om du jobbar! KRAM!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.