tisdag 2 augusti 2011

Lata soliga dagar..

Redan augusti?

Dagarna kan bara inte tillbringas inomhus framför datorn nu..
Jag lapar varenda liten solstråle & har väl bränt lilla näsan idag..men vad gör det?

Nästa vecka börjar allvaret för min del.
Medeltidsveckan på jobbet är en ren pärs!!

Så nu njuter jag av en ledig vecka tillsammans med mina underbara barn..
..som tältat 2 nätter UPPEPÅ studsmattan!


Igår & idag var vi på stranden tillsammans med kompisar & deras barn..
Helt lovely..med fika & godsaker.

Jag såg på Hampushjärtat att han var sliten innan vi for hem idag.
Han hade feber visade det sig när vi kom hem.
Hur varm som helst..plutt.
Säkert en släng av solsting?



Helgen som var innebar den årliga cykelfesten..
Här är det vätskepaus!




Och här håller jag bedårande Estelle på stranden.


På återseende!





















1 kommentar:

  1. Är det Fridas lilla goding som fått ett sååå fint namn...på en sååå fin tjej!
    Njut av dina sista semesterdagar,kram Gabbis

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.