onsdag 17 augusti 2011

En bra dag.


What a FAB day!!!


Barnen började skolan idag, och de var hur duktiga som helst imorse..
De gick upp utan problem, och vi hade urmysigt vid frukostbordet.

Efter det gick jag en rask promenad i över en timme..hur underbart som helst!

Hem och duschade. Sen for jag ut till kanalkaféet med finaste Annacarin..
Åt smarrig Västerbottenpaj till lunch & en helt lovely efterrätt- vaniljkaka med grädde & blåbär.
MUMS!!!

Sen for vi till Köping..vart en spontanshoppingtur.
Blev en skjorta & en skitfin Odd Molly kofta..
Och här hemma i en nyöppnad affär köpte jag en Ester & Eleonora sjal som jag velat haft ett tag..
Happy me!!

Imorgon börjar jag sent och hoppas det blir en BRA dag.

Kram & Puss <3



Världens finaste kille redo för plugget..



Var riktigt skönt där ute vid kanalen..sol & god mat & trevligt sällskap..
Vad mer kan man begära?





2 kommentarer:

  1. Åh nyfiken...vilken kofta blev det? =)

    SvaraRadera
  2. Anonym21/8/11

    Fyfan vad snygg du är, puss på dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.