måndag 22 juni 2009

Kökssoffa äntligen.





Mini-semester.

Alltid trevligt att fly vardagen & landa någon helt annanstans..
Järvsö för andra midsommaren i rad, men nästa år vill jag till någon kust.
Mamma & jag hann med lite loppisturer..
Har ju länge letat kökssoffa, men de som vart rena fynden, har vart en bra bit bort.
Nu hade ju pappa stora bilen med sig (läs buss) så det kunde ju inte bli bättre.
Jag hade siktat in mej på att hitta ett fynd.
Där stod den.
En jättetrevlig kökssoffa.

Så jag kommer ägna helgen till målning.
& förhoppningsvis lite shopping..främst nya kuddar till soffan.
Tyg att klä dynan med, lite skumgummi..sen så!
Vet precis hur jag vill ha det.
Nu blir det en promenad för Familjen Larsson.
Hunden ska ut, barnen vill cykla lite, & mamman vill hämta sitt nya överkast.
Ja kanske inte nytt. Ett virkat efter min mormor, som mamma letat fram!
Trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. Anonym22/6/09

    Jättefin kökssoffa snarlik min blir ju kanon..kul att sätta penseln på :-) spännande att se före o efter ..kram banan...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.