söndag 28 juni 2009

Järvsöfyndet.






Lite glimtar från köket.
Soffan är på plats.
Nu skulle man inte kunna ställa tillbaka stolarna igen. Det känns som om den alltid stått i mitt (vårt kanske man ska säga) kök.
Jag var "tvungen" att inhandla lite nya kuddar, fick bli en blommig & två med stjärnor- tycker jag passar så bra om sommaren. Lite marint stuk. Fast riktigt läckert i svart om jag får säga det själv..
& kudden från Miljögården som jag fick av kära mamma & pappa passar super!
Kuddar..
Det är nog min nya passion i livet.

3 kommentarer:

  1. Åh vad fint och mysigt ni ser ut att ha det hemma.. =)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Var har du hittat stjärn-kuddarna?
    (Om man får vara lite nyfiken =))

    SvaraRadera
  3. Tessan:De svartvita stjärnkuddarna är från Lågprismagasinet. Ett riktigt fynd!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.