fredag 22 maj 2009

Jag ska måla hela världen lilla mamma...









Jag har endel projekt nu..

För ett tag sedan, på mitt favvo-loppis kom jag över 2 karmstolar.
Bruna med sliten sits i skinn- som jag förvisso tycker är rätt charmigt..sådär äkta slitet.
MEN mannen min har lite "loppisfobi" så jag är snäll o klär om dem.
Hittade ett beige/vitt rutigt tyg som jag tänkte klä dynorna med.


Men kanske tar vitt..får se.

Fick en tallrikshylla av svärfar härom dagen. Den tänkte jag ha i sovrummet- perfekt för tidningar & böcker..kanske kommer upp ikväll?
Fick dessutom ett litet hörnskåp av svärfar med- gud vilken bra svärfar jag har. Han har det mesta i sina gömmor. Sen att det var döfult brunt gör ju inget- blir ju bara perfekt för jag tänkte efter sista målningen slipa lite på det..
Shabby Shit som T säger..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.