söndag 10 maj 2009



Jag fullkomligt älskar att gå på loppis..fynda en massa vackra saker, för nästan inga pengar alls!

Har länge letat efter ett gammalt fönster- hade ett en gång, men det slängde min kära man i flytten. Utan att jag såg det.
Han ansåg att jag inte behövde det, eftersom jag inte haft det framme på flera år.
Frågade honom för ett tag sen vart det tagit vägen.
- mumlade väl lite på grekiska men tänkte ok då.
MEN igår..var jag med mamma o pappa i Nora.
Det är en speciell loppis o antikaffär där som man måste besöka varje gång- o ja..där stod ett gammalt fönster lutat mot en vägg i ladan..ett vitt, skavt, rostigt..helt perfekt!

Dottern frågade varför jag tagit hem ett ruttet fönster!!




Köpte även en vit kruka till mitt nya olivträd.
Det är lite betong över den, lite rå.
Gillar den kontrasten till olivträd..
Sen vart det lite fat. Gamla patienerade..
En spegel..det har jag också en förkärlek till.
Får ni se nästa gång :)
Ni får även se vad jag fyndade på Lyktan igår kväll..
Det var tjejkväll med förtäring o tilltugg..25% fick man när man handlade.
Det är ju alltid trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.