torsdag 24 oktober 2013

Ledig dag.

Igår var jag ledig. Så mamma, jag, Sanna och Pia åkte till Västerås. En heldag kan man säga. Vi åkte vid 10 och kom hem 01.00..!!

Vi fikade, shoppade, åt, och hängde på donkan i Köping på vägen hem. Lite nattkäk:)
Ja roligt har man med dem det är en sak som är säkert. Och så mysigt att bara ta det lugnt. Ingen tid att passa.
Jag köpte faktiskt bara en tröja. Va!?
Sjukt.
Däremot blev det andra saker. Till hemmet. Men kanske att jag måste be maken ta mig till Lindex i helgen. Såg en sådan sjukt snygg klänning, men orkade inte prova. Vill ha den. Till grova kängor och ett stort halsband. Och med vinrött läppstift. Nu är jag nämligen mörk. Jättemörk. Tobbe färgade mitt hår härom kvällen, så får vi se om jag blir bekväm nu då. Annars blir det slingor.

Det är så svårt bara, när man har vart blekt. Det suger till sig olika och kan skifta i grönt. Men nu tror jag att jag har fått till en bra färg. Läs tror.
Imorgon kan jag vara blond.

Annars då..

Smilla har fått sina inlägg till skorna, och det var så skönt för henne. Det var rätt många ifyllda kryss, fel på både höger och vänster, så jag förstår att hon haft ont. Lilla gumman.

Ikväll ska Hampe hem till sin flickvän och äta. De är verkligen hur söta som helst, det är en riktigt riktigt rar och söt tjej. Som går i samma klass, som han snackat med länge- så det var bara en tidsfråga. Jag som mamma såg ju att han var förtjust. Han började bli mån om kläder, och håret. Jösses. Han går inte utanför dörren utan fixat hår. Men det gör inte hans pappa heller:)

De är så lika nu. Helt otroligt!!
Så fina så det är makalöst.

Ne nu ska jag studsa in i duschen.
Jobbar 12-17 idag..
Så jag har städat badrummet nu på morgonen:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.