lördag 13 oktober 2012

Slapp? Lördag

Dagen idag har väl rullat på i samma takt som gårdagen.

Först en välbehövlig sovmorgon.
När jag vaknade låg jag tätt tätt ihop med Smilla som var mammasugen och valde att sova hemma igår istället.
Idag sover hon dock borta.
På andra sidan husen, samma gata.

Jag gjorde frukost, Tobbe åkte till Vilstahallen och köpte croissanterna:)
Sen bunkrade vi upp i sängen..
Framför tv:n och det var så mysigt.
Det går an när man ska bädda rent- annars avskyr jag smulor!!

Har tvättat och städat hela dagen, och hjälpt T med lite tapetsering. Jag är ju inte direkt bra på det, men det är han!
Det vart skitbra. Fin fin tapet och nu fattas bara lampan i taket.
Ska in och köpa den fina lampan på Drömliv på måndag, så det blir kanon!

Vi har haft mysbyxor på oss hela dagen, tänt en massa ljus och ätit. I sofforna. T har ringt och dampat på pizzerian som skickat fel, och glömt vissa grejer. Hur svårt kan det vara när det står på datorn!? Dessutom tog vi inget extra eller lade till något.. Så jag menar, det är ju deras egna meny.
Jaja..

Och så har T lagat min iPhone. Numera har man en hel display och hela telefonen är rosa:)

Nu sitter jag ute med ett glas vin och njuter. Vinterjackan är på och jag avnjuter några cigg här i min ensamhet. Det tycker jag är skönt.

Nu blir det liggläge hos Hampe i soffan under en filt.

Puss på Er.

1 kommentar:

  1. Vilken mysig dag! Man behöver såna slappdagar ibland! =)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.