måndag 23 maj 2011

Full rulle!

Vilken vecka!


Veckan som gick innehöll b a r a lyx!

Jag träffade goa vänner, åt lunch ute varje dag, bäbisgos, och shopping.
(inte färgat håret- som synes)

Vi har grillat med vänner, skrattat & haft det ledigt tillsammans.

Vi har haft barnens lilla kusin här från lördag fm till söndag em. Så superkul!

Hampus har vart i Globen tillsammans med kompisar & dömt i schack.


Huset ser lite halvt bedrövligt ut, så idag går jag loss med trasan..
Har tvättat fönster, och tvättar en massa.
Duschat blommor & torkat element..

- men vår lille Mollebolle är förstoppad, så jag går ut med honom stup i ett.
Han kämpar och krystar, men inget kommer.

Har gett honom paraffinolja, och jag hoppas det nu hjälper.
Annars blir det farbror doktorn.




Nu ska jag fortsätta, innan jag blir lat.




3 veckors bebbe.

Njut av dagen..







1 kommentar:

  1. Anonym25/5/11

    Hej! Tack för din kommentar. Har hittat till facebook-gruppen. Nej, det är väl så att man ska bli redo. Om jag ska vara ärlig så har jag inte tänkt igenom detta så noga, fick bara nog av mig själv helt enkelt. Så vi får väl se vartåt det lutar. Vore roligt om det blir fler i den gruppen ju. Lycka till, jag kommer i alal fall heja på dig när du är redo :) Hälsn Sara (som inte blir inloggad här i kommentarerna, mysko...) www.livetenligtsara.blogspot.com var det i alla fall, så du fattar vem jag är ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.